Norge

Heyyiyeaahhhh oh baby, baby! mh ah lallalla! Tänkte bara att jag skulle sjunga lite för er som inledning :) Nå, idag har jag vart på arbets en lite sväng, kollat upp lite norge-jobb! Är taggad som fan på att fara dit och tjäna massa caaaassh! Det hade suttit fint.. Imorn ska jag gadda mig, kul, kul! Slänger upp en bild på det imorn! Nanana, vet inte vad jag ska skriva om.. Juste! Haha min kära mor hämtade upp mig från tuna nyss. Hon hade varit hos "fittdoktorn" som hon kallar det. " Hon sa att jag hade fin fitta!"... Tack för informationen moder.. Jag som JUST hade tänkt fråga hur din vagina mår.. UH..
Spydde lite i min mun just..

Nu ska jag kolla jobb i Norge sen kanske jag sticker till 37an och dricker en kopp kaffe.

Slänger upp några bilder från STOCKHOLM






"Kan han gå?" Mahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0