vinter

Tja! Sitter hemma och har blivit ännu mer sjuk. Inte kul.. Ska nog ändå ut ikväll. Ingen förkylning kan stoppa mig inte. Ser Hockey med pappa nu. Snart äär vintern här.. Jag vill inte ha vinter! Jag hatar vintern! Sen är det inte kul med julafton heller för mina grisar till päron sticker till thailand och lämnar mig och Robert hemma. VILKA SVIN! Haha! Jag hade fest förra julafton, det var kul! Fast det är ju ett tag kvar till jul.. Kanske inte ens bor i Lule då.. Snart ska jag tattuera mig.. Åh, vad jag längtar! På tisdag är det :) Får hoppas det blir bra!

Vafan, ska man ha på sig ikväll? Man kan som inte ha alla färger på sig med denna hårfärg.. Svart och vitt funkar ju iallafall :D Nu ska jag hoppa i duschen
Nu har jag duschat :P ska fixa mig för party med Johanna! vart ska vi? Stuk eller fiskekyrkan? vem vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0