Tja

Sitter hemma och har just käkat en palt. Mumma! Ska göra mig klar och sticka iväg mot tuna. Var förbi och kollade på det där bombhotsaken igår. Väntade på en smäll men det kom ingen. Om man nu är så cool att man kan ringa och hota om det så kan man väl ändå spränga skiten? Visste väl att det inte skulle sprängas nå.. Funderar på vad jag ska ha på mig på halloween.. Vad har en zombie på sig? Vanliga kläder fast trasiga?
Jag har börjat spela ett spel på min iphone.. Spela det som en tok. Måste trappa ner.



Undra sa flundra vad man ska göra i helgen.. På lördag blir det Farmmen. har alltid lika kul där :D
Nej nu ska jag dra på mig min galondress och sticka till tuna! Hade bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0