Schtaown

Tja! Sitter hemma hos Sara med JK, Sara och Leon. Vi ska snart in till stan och ta en kaffe med Camilla och Julia. Leon ligger och sover och när han vaknar så sticker vi in till stan :) Längtar som fan till halloween. Jag ska vara zombie! Alla tycker att jag ska vara pippi långstrump men hur läskig är hon? Eller hon är fan lite läskig nu när man tänker efter.. Men nej tack! Jag vill vara en zombie! Vi funderar på att dra ner till stockholm en sväng! Hade varit sjukt skoj. Skönt att komma bort från Lule lite! Nå, nu ska jag göra mig klar och smörja in min tatuering som kliar som FAON. Den läker fin fint för er som undrar. vill bara göra fler nu efter jag gjort en till.. Undra hur många jag kommer ha innan jag fyllt 30. Nåja här kommer lite humor:


HAHAHAHAH JAG DÖR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0