Problem...

SKOJA! Klart inte jag har problem.. Fast jag har väl ett problem.. det är som en finne på näsan.. som ett plåster på ryggen.. Elin Nilsson.. Hon har fått för sig att hon ska vara min personliga hårstylist.. Hon kommer när jag minst anar det och börjar fluffa i mitt hår.. Tar på det och tittar på mig. Det känns lite jobbigt.. Elin om du läser detta kan du gärna lugna dig lite! Haha! Nog om det. Jag har varit på stan och kollat runt lite med Sara, Annica, Sanna, Olivia och... Elin, min personliga hår stylist ;) Nu ska jag på ett tag börja rulla mot Olivia vi ska göra nå tacos några tjejer. MYS! Ska visa var jag köpt med min usla webbcam! Perfekt!




Nya ringar :D:D Från indiska :D Skitglad :D

Jajja, nu kan jag inte sitta här nå mer, måste göra mig klar.. Har varit som en zombie hela dagen. Fett less. Tja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0