Oliver

Hej, sitter på hemmaplan och käkar lite oliver.. NAM NAM! Ska snart dra mig mot tuna, väntar bara på att JK har pussats klart med Henrik! Var nå snack om att alla tjejerna i gamla klassen ska äta på allstar? Låter som en rolig idé! Fan vad jag saknar skolan.. Vara vaken hela natten fara till skolan och vara övertrött och sitta och spela uno på rasterna! aaahh.. Nä men nu sitter man här.. Arbetslös.. NJEH men jag har nog jobb snart. Hoppas jag? Söker ju jobb iaf.. Eller man kanske ska bo kvar hos sin mor och far hela livet.. vara en riktig pain in the ass? Gratis mat, tvättade kläder.. ett eget rum.. Gratis vatten, toapapper, tvål, shampoo... Jah ni fattar vad jag menar! NÄ fyfan.. Stackars mamma och pappa om jag ska bo kvar här.. Oj, vad dom ska längta tills jag och min bror ska flytta. slänger upp nå gammelbilder!


1an


Pappa i klänning


Thailand 07


minithai


Kommentarer
Postat av: nilsén

asså bilden på din pappa.. va de på förlossningen när han födde dig??

2010-10-12 @ 01:06:57
Postat av: S-S

haha läcker fader din är :) nu har ja betat av din blogg allt ja har missat.. kommer hem imorgon! Befinn dig på 37an på kvällen så ska ja ta med varsitt äpple åt er! roooooaaar

2010-10-12 @ 02:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0