Lesbisk öl?

Igår var vi ju då på allstar, trevlig kväll med trevligt folk! LULE VANN.. Kanske blir ett SM-guld? ELLER? Jag hoppas fan det, hade varit sjukt kul. Efter matchen så spelade vi lite billjar. Jag och elin mot henke och JK.. Ni kan ju gissa en gång vilka som vann... Fett less. Elin kunde vart lite bättre haha.
Jag tror en rödhårig vän till mig är lesbisk.. För igår när vi alla beställde fatöl så beställde hon en FLATöl... vet inte om jag ska hålla mig undan från henne ett tag.. Ligga lågt så hon inte blir tänd på mig eller nå.. ( Hoppas du fattar att jag skojar sguirrelsqeezer)
Nå, nu ska jag titta mig i spegeln, blötkamma håret, plocka nå näs hår och dra in till stan en sväng!

LOVE YA xoxo gossipgirl

SKOJA! Fyfan vad äckligt! hahaha

Kommentarer
Postat av: squirrelsqueezer

du var rätt het idag. blev nästan blöt av dig.. måste varit flatölen ;)

2010-10-01 @ 17:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0