Kalas

Tja! Sitter hemma och ser hockey med pappsen. Ska snart börja göra mig klar för kvällens utflykt! Har varit med Älgen, Leon och Sara hela dagen! mojsigt, mojsigt! Kvällen igår var ändå kul tycker jag :) Ida var fullast i stan haha! Ikväll blir det vindrickning och utgång på stuk med Johanna och alla hennes pojkvänner!
ÅH, VAD JAG SAKNAR MIN UNDERBARA TREMÄNNING!!!! KOM TILL LULE NUUUUUUUUU!!!!


Vänta, vänta ska du eller jag?


"okey.. I can do this.. MHHPPPFF"


På förfest på båten


När? ingen aning men gissar att det var fest

Och till min andra tremännig Julia. Krya på dig och hoppas allt går bra!<3

Kommentarer
Postat av: klara

fan vad du är bässsstttt, JAG VILL TRÄFFA DIG NUUUUU. älskar dig lilla gumman<3

2010-10-16 @ 20:39:56
URL: http://jagochklara.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack så hemskt mkt! <3 :)

2010-10-16 @ 21:42:51
URL: http://xjullebullex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0