Hjärta

Tjenna! Kom hem från stan för ett tag sen! Har ju som sagt tatuerat mig nu och blev skitnöjd! YEAH! Här kommer en bild med min braiga webbcam:



En så söt dotter jag är :) Älskar mina päron! Men nu ska jag hoppa i en snabbdusch och sen blir det allstar!! HOCKEYYY!! Kunde inte vara hos sara nilsén för hon hittade nån slags karl.. SEES

Förresten så hade vi sjukt kul när jag gaddade mig. HAHA! Eller hur Sanna och JK?

Haha, konversation mellan mig och sanna på face....

Sanna

alltså hur fan ska man få se hockeyn ikväll??

17:49Jag

allstar?

17:50Sanna

jaaa alltså vi måste väl.. men måste man boka bord?

17:50Jag

vet inte..

ring och kolla? :):)

17:51Sanna

äh men inte fan måste man boka bord... de var ju folk som bara hängde där i baren när vi var..

17:51Jag

jaa, ska vi bara gå dit?

17:52Sanna

jaa alltså.. jag tror de.. men de känns ju som dumt att bara komma dit och sitta utan att beställla en öl/cola/vatten/mat/bajs

17:53Sanna

menblööööööö

17:53Jag

hahah

ja, men vafan.. man kan ju ta en öl eller ta nån chips

17:54Sanna

jooooeee.. men fan jag har inte råd egentligen att ta en öl.. men man måste väl för hockeyns skull.. men tänk omvi inte ryms? OH NOES

17:54Jag

oooh

men vi kan gå dit

snart

FITTA MÅSTE DUSCHAAAH

måste duscha fitta

hahah

17:55Sanna

hihihihihihhi hahah hohoho.. jg ska bara kasta på mig ett ansikte.. jag ringer annica anka och säger att de blir AS då

17:57Jag

YEEEESSSS

fint som få

17:58Sanna

vi har bord kl 7!!

17:59Jag

hahabjaha?

hur då?

17:59Sanna

ringde nu

17:59Jag

vem var hur när?

mehehehhehehe

17:59Sanna

kl 7

7

17:59Jag

snygg du är då

17:59Sanna

7

77

puss

17:59Jag

9 var det eller?

BRA

18:00Sanna

bajs

nu ska jag kasta på ansikte

18:00Jag

jo det ser inte fin ut

huvva

gör det


Ibland orkar jag inte med mig själv...

Kommentarer
Postat av: sara

superfin tatuering :)

2010-10-05 @ 20:01:18
URL: http://sawraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0