Ey

Tjenna! sitter hemma nu och ska göra vad? Ska väl kanske till fröken Nilsén.. Vi har varit på stan idag och druckit lite kaffe :) Imorn ska vi på banditrock grejen! Ska bli sjukt skoj! Sen på lördag blir det nog att gå på allstar och glo hockey! Nice! Vet inte om jag orkar dra till tuna.. Jah får se, får se! Jag är en dålig bloggare.. Riktigt dålig. Urusel.. har köpt en cool ring idag :D (en till?)


Skulle ta en bild när jag borstade tänderna för någon dag sen den är så sjukt snygg, kolla in sicklet! MAHA


Så otroligt snygg tjej haha!

Nå, nu ska jag ta och göra något.. Kolla upp nå norge saker ;) Det här blir nog bra! Äh, jag far fan till tuna.. Det här sög ju! Stoppa på kaffe Sara Nilsén! häääj

Kommentarer
Postat av: doggystylah

hahahahahaha.... best-bilden

2010-10-07 @ 21:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0