En salig blandning

Hej! sitter hemma och ska snart hoppa i duschen. Har just bevittnat det äckligaste någonsin.. Pappa äta.
Han tog sig en talrik fil, häller i blåbärssylt.. Men det är ju ok. Sen smular han ner massa tunnbröd. Fortfarande inte så konstigt.. Men sen pressar han ut en HALV kaviartub över det hela.. Nej gott folk, ack nej. Det slutar inte där. Varför inte petterssons falukorv på det? Till denna rätt ska man dricka Wårby's 7,2a. Mums! Om nu vill ha det exakta receptet på denna underbara måltid mejla då Roger på [email protected]
Ikväll blir det att käka med gamle klassen på allstar! Det kommer bli kuuul!! Jag har bokat in en date med min lilla mormor på söndag.. eller ja, lilla och lilla.. Hon är världens goaste! Måste bara berätta för er.. En dag kom det på tal om våldtäckter. Mormor säger plötsligt: Om man skulle ha sådan tur att bli våldtagen.. Herregud mormor? Vem är du? Haha hon är så söt! Ska klå henne i finns i sjön som vanligt! jag vinner alltid! Kanske ska låta henne vinna på söndag?


Jag, Carro och nån mer från klassen tar en öl på roasters i våras

Här kommer en sak som mamma har skrivit upp från det vi var små. (Jag, 3 år och Robert 4 år)

(Mamma skriver) En morgon i Januari 1995. Detta samtal Mellan Robert och Jessica p.g.a. att antingen jag eller Roger måste hjälpa Jessica upp när hon faller.
Robert: Du Jessica, Varför får inte jag hjälpa dig upp när du faller i snön? Jag är ju din storebror.
Jessica: Jag vet.
Robert: Jag är ju stark. Jag är din storebror. Du kanske tror att jag är någon annan.
Jessica: Nästa gång jag ramlar i snön kan du få dra upp mig.

Mars 1995
Jag och Jessica låg och drog oss en morgon(länge). Till slut säger jag "Nä nu tror jag vi måste kliva upp" varpå Jessica säger " Är vi vaken nu Mamma?". Ja, säger jag. "Tack Mamma" Säger Jessica.

Nå nu ska jag hoppa i en dusch. En varm dusch för jag håller på att frysa ihjäl. Det är sjukt kallt i detta hus. Mamma säger att det är billigast så.

Ses på Allstar ikväll peepz!


Kommentarer
Postat av: flatan

asså hahahaha fan va söt!! ja ska också skriva upp såna saker då jag får barn, "är vi vaken nu? tack!" säkert legat helt länge o väntat på din mamma hahahha

2010-11-04 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0