En riktigt bra bloggare

Jag vet.. Jag har inte bloggat på länge.. Tror dock inte att ni ligger hemma och gråter för att ni inte får läsa vad jag gör om dagarna! I helgen har vi firat vår lilla Nilsén. Vi hade en överaskningfest för henne på fredagen. Jag jobbade till kvart över 9 och Sara skulle komma till festen klockan 9. Och när jag slutat fick jag ett sms att jag hinner dit innan hon kommer om jag springer. JAG SPRANG. Kuta in på konsum kutade hem till elin och saras mor.. Men det hade jag ju inte behövt. Tog ju en timme innan hon var däroch det tog en timme innan jag fick igång min andning igen. Ja, hon vart lite överaskad iallafall! Nå helgen i helhet var kul. Det blev allstar fre och lör. Till helgen är det halojen. Jag ska vara zombie!!! Kanske ska köra thriller dansen på de?
Just nu sitter jag hemma hos erika och chillar. Förresten så gjorde vi e lite rolig sak på allstar. Man ska gå fram till personer som man inte känner och säga. "MEN HEEJ! Det var inte igår! Eller vänta... det är inte du...." och gå därifrån. Kul att se deras miner när en helt främmande människe kommer fram och hälsar. Nåja längtar till helgen iaf när man får klä ut sig! Killar tror jag gillar halloween för 90% av alla tjejer tar tillfället i akt och klär ut sig till hora eller skolflicka o.s.v. Nä, jag tar tillfället i akt och gör mig ännu fulare än vad jag är.. GILLA!! Om jag verkligen vill skrämmas kan jag ju skippa sminket? Eller kanske sova med sminket och ha de.. Kanske stoppa upp håret så man ser mitt ansikte.. Haha nää :P Det hade varit sjukt kul att vara mario och en annan luigi.. stava jag rätt ens? Äh.. jag vet att ni sitter och rättar alla mina stavfel i denna blogg.. Tur att ni kan stava iaf!! Nu håller jag på att kissa på mig! Ses nån dag! PPPUUUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0