Agda

Tjenare, sitter hemma hos sara. Ska snart dra in till stan och möta upp JK! Ikväll blir det som sagt bandit rock med brudarna! fett nice! En lite rolig sak inträffade igår.
Vi satt inne på roasters när jag såg Ida gå utanför på storgatan. Jag går ut och ropar på henne.
"IIIIDAAAA, IDAAAAA!!!"
Ser att Ida börjar gå mot mig och helt plötsligt ser jag en annan tjej som kommer gående med rask takt mot mig..
Jag tittar på henne och tänker vad fan hon håller på med.
"Ropar du på mig eller?"
"ööhhmm.. nää"
"Jaha, jag tänkte när du ropa Ida.. heh.. ja öhum.. ja.."
Och så går hon iväg med tunga steg.. HAHA
JO, för du må ju vara den enda i Luleå stad som heter Ida.. Går man fram till någon som man aldrig sett förr bara för att man hör ens namn... Det hade varit annars om jag ropade efter någon som hette Goreladina eller något annat avancerat namn.
Nåja, nu ska jag slänga på mig nå kläder och dra mig mot stan..

Här kommer nå coola bilder på coola brudar!





Nå har vi allt mycke till liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0