10.37

Tja! Är sjukr trött. Somnade inte förrän klocken 4 inatt och klev upp klockan 9.30.. Okej, jag har väl fått nog med sömn då. Ska snart dra in till stan och tatuera mig. Johanna ska med och vara moraliskt stöd. Vi ska ta en kaffe innan vi ska dit. Sen ikväll har vi lite saker att göra..
Fan, vad jobbigt det ska bli att sitta i dessa timmar som jag kommer att behöva sitta.. Gah.
Nu kommer jag vara blekfis i två veckor nu när jag inte kommmer få sola nå :( Nåja, ska börja göra mig klar och rulla in mot stan! Skriver sen och lägger upp en bild på tatten! kyss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle aldrig sola första månaden när jag har ny gaddat mig.. farligt farligt.. inte så säkert den har läkt helt på två veckor..

2010-10-06 @ 22:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0