Va sa du att du sa?

Alltså.. Jag är arbetslös och kan inte ens skriva ett inlägg om dagen? Hur lat kan man bli? Nej, nu ska jag på riktigt ta tag i den här bloggen! Sitter hemma och lyssnar på musik. Som vanligt lyssnar jag på "nya" låtar. Vilket betyder att det är låtar som ni redan lyssnat på i ett år. Jag är sämst på att hänga med i musikvärlden. Lika mycket som jag hänger med på vad som händer ute i världen.. "Du vet när Michael Jackson dog?" "ÄR HAN DÖD?!"
Okej kanske inte riktigt så. Men jag är alltid sist med att få veta allt.. Kan kanske vara för att jag inte lyssnar så bra.
Jag ska börja läsa en bok på engelska.. Min tremänning klara var här i somras och lämnade en bok. Hon har ju bott i USA ett år och är bra på engelska. Undra om jag ens kommer fatta handlingen.. Jag är skitdålig på engelska.. Okej, kanske inte SKITdålig men dålig. MEN det måste se så otroligt intelligent ut när jag sitter och läser en bok.. Lånar även min pappas brillor. Dom är ändå för små för hans skalle. Inte för att vara elak pappa men du har ganska bred skalle.. Puss på dig min far!



Nu ska jag iväg med några goa tjejer och solduscha! Fake är fint!
Imorn ska vi.. Vi ska.. Öh. ÅH! Hejdå

Kommentarer
Postat av: klara

Nog kommer det att gå bra mitt älskade lilla hjärta <3

2010-11-25 @ 21:44:34
URL: http://jagochklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0