Livet som konstnär

Hallå där! Ja, just du! You good! You good! No, you good! GOOD! Idag har jag, Sara och Leon varit på stan! Sara gick och solade på och jag och Leon strosade omkring på stan medans. Hittade en stor BH och provade den på han. Två mössor till ett pris.. Synd bara att inte Leon har en tvillingbror.. Nu ska jag hoppa i duschen och sen snöra i mig lite kaffe med min mor! Blir party ikväll. Oväntat va? Hade ni inte kunnat lista ut va? Nej men tänkte nu när jag då aldrig festar kanske göra det ikväll! Va, vadå ljuger? Jag? PFT! Aldrig!
Jag köpte en tunika på sta som ser ut såhär:


Såja, jag har ritat den helt själv och den ser ut exakt så! På pricken.. Jag letade efter bilden på H&Ms hemsida men hittade inte den. Men jag tror jag ska börja att bara lägga upp bilder som jag ritat själv! Nej, men jag vet inte hur den ser ut. Den ligger i påsen fortfarande.. Men den jag rita var snygg.. Ska skicka in den till H&Ms hemsida och säga att dom kan få köpa bilden av mig eftersom att den inte finns på deras hemsida :) Nu går jag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0